Archiwa tagu: serwis klimatyzacji

Usterki sprężarek klimatyzacji = skutki nieprawidłowej obsługi układu

brak oleju w sprężarce klimatyzacji

Kompresor, jako serce klimatyzacji i zarazem najbardziej newralgiczny element całego systemu, narażony jest na liczne usterki wynikające z problemów leżących po stronie układu. Nieprawidłowo serwisowana klimatyzacja, lub wymiana sprężarki nie poprzedzona szeregiem niezbędnych czynności może zakończyć się jej przedwczesnym zużyciem. Niektóre z powstających w wyniku błędów serwisowych uszkodzeń, można jeszcze wyeliminować, ale często sprężarka ulega całkowitemu zatarciu i konieczna jest jej wymiana. Ostatni przypadek niesie ze sobą także dodatkowe koszty związane z koniecznością wymiany na nowe podzespołów takich jak zawór rozprężny czy skraplacz, które zostają zniszczone na skutek zatarcia kompresora. Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Auto klimatyzacja samochodowa, Usterki sprężarek klimatyzacji = skutki nieprawidłowej obsługi układu | Otagowano , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Możliwość komentowania Usterki sprężarek klimatyzacji = skutki nieprawidłowej obsługi układu została wyłączona

Co dalej z nowym czynnikiem chłodniczym w układach klimatyzacji samochodowej?

czynniki chłodnicze w układach klimatyzacji samochodowej

W pierwszych miesiącach ubiegłego roku poruszaliśmy temat nadchodzących zmian na rynku czynników chłodniczych. Mówiło się wówczas głośno o dwóch głównych alternatywach dla obecnego gazu R134a, a także o zaletach i wadach jakie niosą ze sobą te rozwiązania. Okazuje się, że przez okres dwunastu miesięcy zamieszanie dotyczące przyszłości klimatyzacji samochodowej wcale nie zmniejszyło się, a wręcz przeciwnie.

Zapraszamy do zapoznania się z treścią poprzedniego artykułu: http://www.laser-sinex.pl/auto-klimatyzacja-samochodowa/nowy-czynnik-chlodniczy-r-1234yf/

Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Auto klimatyzacja samochodowa, Co dalej z nowym czynnikiem chłodniczym w układach klimatyzacji samochodowej? | Otagowano , , , , , , , , , , , | Możliwość komentowania Co dalej z nowym czynnikiem chłodniczym w układach klimatyzacji samochodowej? została wyłączona